Khairy Jamaluddin Dah Jadi Budak Baik!!!

Tuesday 20 April 2010

Ketua Pemuda UMNO telah mengarahkan semua pemuda BN membuang segala bahan kempen yang provokatif yang menyentuh maruah individu terutamanya individu yang bertanding dalam PRK Hulu Selangor.

Baguih sungguh Khairy ni sekarang, nampak semakin matang dan berprinsip. Kebiasaannya dialah yang selalu amat garang dan berkelakuan provokatif dalam setiap PRK yang dia turun berkempen, tambahan pulak apabila ramai soldadu yang dahagakan projek mengelilinginya.

Mungkin sekarang ini soldadu dah tak berapa ramai, tak berapa kuat sangat kot atau dia takut tempias isu minum arak boleh mengheret kepada dirinya sendiri dan para pemimpin BN yang lain yang "mungkin" ramai yang terlibat.

Kita tengok pada hari buang undi nanti, bagaimana aksi para pemuda BN. Berikut laporan dari Malaysiakini;


Khairy: Buang bahan kempen provokatif
Hazlan Zakaria
Apr 19, 10
7:04pm
Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin telah mengarahkan anggota Pemuda BN supaya membuang papan tanda, poster dan kain rentang yang menyentuh maruah mana-mana calon yang bertanding dalam pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor.

Sejak kempen bermula hujung minggu lalu, bahan-bahan menyerang pemimpin Pakatan Rakyat muncul di kawasan pilihan raya kecil itu di mana pengundian akan berlangsung Ahad ini.

Ini termasuk gambar 'tabiat minum' calon PKR, Datuk Zaid Ibrahim dan gambar ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama tulisan huruf besar 'Pengkhianat Negara' di sebelah logo BN.

Bercakap kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini, Khairy mendakwa serangan peribadi itu bukan modus operandi BN.

Khairy juga menafikan kain rentang dan poster berkenaan adalah sebahagian daripada strategi kempen BN.

Sebaliknya, Khairy berkata, beliau tidak tahu menahu mengenainya dan ia bukan dimulakan oleh pihaknya tetapi oleh pihak lain.

Di samping itu, katanya, Umno juga harus menjauhkan diri daripada amalan-amalan seumpama itu.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License