Mahathir ngaku Anwar goda dia pulak!!!

Tuesday 9 April 2013

Gila agaknya papagomo nih!, dia buat cerita yang Mahathir mengaku Anwar pernah goda dia. Papagomo kata Mahathir buat pengakuan yang Anwar selalu tikam belakang dia...papagomo ni tak siuman aku rasa!.

Tapi yang peliknya ramai pulak yang terjun masuk baca blog dia!. Yang terjun tu pulak tentu majoriti besarnya adalah penyokong tegar Umno. hanya mereka yang gila suka pada bacaan gila. Jadi logiknya penyokong Umno tu kebanyakannya gila. Gila macam papagomo.

Cerita-cerita macam ni menyerlahkan lagi sikap gila babi papagomo. Aku rasa pelik jika ada orang masih percaya semua tuduhan daripada Umno terhadap Anwar. Semuanya adalah cetusan dari idea gila papagomo.

Bagus jugak papagomo nak bertanding lawan Anwar kat Permatang Pauh. Bolehlah dia jelmakan dirinya yang sebenar. jangan pulak dia hantar hantu pakai topeng dan kemudian SPR benarkan pulak topeng gila yang tak menghadirkan diri bertanding...

Memang biul dan aku gelak berdekah-dekah bila baca cerita terbaru dari papagomo nih...tak payah aku nak buat link pada artikel tu sebab hanya menambahkan meluat korang saja.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License