Apa Kata Semua Ahli UMNO Sertai Pas !

Wednesday 21 July 2010

Saya memang nak kata macam tajuk di atas, tetapi nampaknya ia sudah diperkatakan dengan terperinci oleh Ketua Penerangan Pas, Ustaz Idris, di sini.

Jadi kepada semua ahli UMNO yang berkobar-kobar menasihatkan agar orang Pas memikirkan agama dan bangsa, masuklah dengan pernuh hormat beramai-ramai ke dalam parti Pas dan sama-samalah berjuang menegakkan agama dan bangsa selagu dan seirama.

Termasuklah Tan Sri Mufti Perak sekali, apa guna nak jadi orang tengah kalu dia istihar masuk Pas demi perpaduan demi agama, dan menyeru semua ahli Umno sertainya masuk Pas akan lebih mudahlah perjalanannya nanti. Sila oii, silaaa!!!
Share on :

3 comments:

  1. Terima Kasih, saya tak minat parti PAS... cakap tak serupa bikin

    ReplyDelete
  2. kalau minatpun susah sikit nak daftar orang takda nama ni...hehe

    ReplyDelete
  3. sikap ujub patut sangat dielakkan. idea macam ni timbul apabila kita merasakan kita saja yang betul dan orang lain semua salah. parti kita saja yang baik manakala parti orang lain sangat buruk. sy sbg org kg pun tak sanggup nak luah idea macam ni. dia ni patut belajar asas matematik lah saya rasa. supaya dia tahu dua lebih baik dan lebih banyak daripada satu.
    sebagai pemimpin sebelum bercakap kita kena fikir masak2, jangan main hentam ikut sedap mulut. kalau tidak idea macam nilah yang akan keluar dari mulut kita.

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License